Stylové svatby
menu
Soňa a Honza

Soňa a Honza

Odpolední boho svatba ve stodole v růžovo-vínové kombinaci se zlatými detaily

Se Soňou a Honzou jsme svatbu plánovali od samého začátku, takže jsme vybírali to pravé svatební místo, aby splňovalo všechny naše požadavky. Našli jsme místo, do kterého se snoubenci zamilovali na první pohled, avšak z technických důvodů jsme zde nemohli svatbu zrealizovat. Jako vždy jsme se chopili výzvy, bojovali jsme navzdory času, ctili všechny požadavky snoubenců a nakonec se všechny síly spojily, aby nás dovedli k vysněnému cíli, který prý podle novomanželů nakonec i předčil místo původní! Do Stodoly Plástovice. Kam jsme mohli přenést celý náš koncept svatby včetně výzdoby a cateringu. Kde jsme mohli uspořádat nádherný obřad v sadu plném jabloní a před stodolu zaparkovat stylový vozíček s kávou a splnit tak všechny nevěstiny svatební sny!

Byla to naprosto boží svatba se skvělou partou lidí a všechno to úsilí rozhodně stálo za to!

Naše práce na svatbě

Misto

Stodola Plástovice

Komplexní organizace

Stylovky

Komplexní výzdoba

Stylovky

Květiny

Petr Stillner - floral design

Dort a sladké

Veru dortíky

Šaty

Petra Brzková - fashion designer

Vizážistka

Michaela Wostlová

Catering

Catering Hotel U Solné Brány

Kávový catering

Café bez hranic

DJ a moderátor

Radek Bulant

Na tuto svatbu jsme zajistili

  • Komplexní organizaci celé svatby
  • Společný výběr svatebního místa včetně prohlídek
  • Externího oddávajícího
  • Hájení zájmů a přání snoubenců
  • Společný výběr všech dodavatelů
  • Plánovací schůzky se všemi dodavateli
  • Veškerou následnou komunikaci se všemi dodavateli
  • Sestavení celkového rozpočtu svatby
  • Ochutnávku svatebního menu, dortu a sladkého
  • Vytvoření harmonogramu svatebního dne
  • Návrh programu a svatební zábavy
  • Vytvoření konceptu svatební výzdoby
  • Realizaci kompletní výzdoby
  • Pronájem všech dekorací
  • Veškeré tiskoviny
  • Konzultaci s floristou a společný výběr druhů květin
  • Veškerý květinový servis
  • Dovoz květin, dortu a sladkého na místo svatby
  • Koordinaci celého svatebního dne pro jeho hladký průběh
  • Moderaci svatebního dne
  • Realizace venkovního svatebního obřadu
  • Ozvučení obřadu
  • Veškeré dodavatele
  • Pronájem stolů, ubrusů a židlí
  • Catering
  • Kávový catering - vozík Piagio
  • Postkoordinaci - vrácení vypůjčených věcí
  • Finální vyúčtování a všechny platby

Na čem a kolik jsme ušetřili novomanželům

  • Svatební místo
  • Květiny
  • Organizace
  • Doprava
  • Dekorace
  • Inventář na sladký bar
  • Tiskoviny
  • Polaroid
  • Dřevěná kniha na vzkazy a fotky
  • Zapůjčení stolů, ubrusů a židlí
  • Kávový catering
  • Video
  • Bublinkovač

Soňa a Honza

Plánování a organizace svatby není jen radost, ale také obrovská starost. No, a my jsme si řekli, že si v náš DEN D chceme s našimi nejbližšími užívat jen tu RADOST! Využít služeb komplexní organizace svatby bylo to nejlepší rozhodnutí!!! Pája s Radkem nám zorganizovali svatbu přesně podle našich představ. Pomohli vše naplánovat, hlídali, aby se na nic nezapomnělo, splnili všechna naše (moje :)) přání a poradili, pokud bylo třeba. Během celých příprav a samotného svatebního dne poskytli naprosto prvotřídní servis po všech stránkách a my si mohli bezstarostně užívat s rodinou a přáteli. Celá výzdoba od Páji byla naprosto dechberoucí a Radek byl v den D ten nejlepší moderátor a DJ. Z celého srdce děkujeme za VŠE! Soňa, Honza a Viki
Soňa a Honza