Stylové svatby
menu

Pohodlně vybírejte, my vše zařídíme

Máme spousty doporučení, vždy ale rozhodujete, jaké dodavatele, jako napříkald fotografa, floristku či pekařku chcete VY.

Pohodlně vybírejte, my vše zařídíme

Služby

Připravili jsme několik kategorií balíčků v závislosti na tom, v jaké fázi a části svatby chcete pomoct.

Jen před svatbou

Spoustu zkušeností a kontaktů

Pomůžeme vám připravit vše důležité

To mě zájímá

Celá svatba

Vše pod kontrolou

O Vaši svatbu se postaráme jako o vlastní a to se vším všudy!

To mě zajímá

Jen v den svatby

Důležitý den bez starostí

Budeme tam s Vámi a vy si tak stihnete vše užít

To mě zajímá!
Maximální cenu si nastavíte sami
Vždy dopředu víte, kolik za co zaplatíte
Vy vybíráte dodavatele

Celá svatba

Celý svatební den je zodpovědné poslání celého našeho týmu. Žádná fáze plánování vaší svatby ani vlastní dodavatele pro nás nejsou překážkou!

O Vaši svatbu se postaráme se vším všudy! Provedeme Vás pohodlně plánováním, přípravami i celým svatebním dnem pro Váš nejlepší zážitek. Ve svatební den je Pavča v roli koordinátorky, komunikuje v klidném duchu s personálem, se všemi dodavateli, ale i s hosty a zajišťuje tak hladký průběh dne bez zmatku a chaosu. Je asistentkou hlavně nevěsty a stará se o co nejvyšší komfort váš i vašich hostů. 


Radek jako moderní průvodce svatbou moderuje dohodnuté zvyky a tradice. Odpolední atmosféru dokresluje sváteční hudbou a synergicky propojuje obě rodiny. Má bohatý repertoár od 50. let po současnost, díky němuž vyhoví v hudebních přáních všem generacím i stylům. Působíme v tandemu nejen ve svatební den, ale i v průběhu svatebního plánování. Do svatby tak vnášíme rovnoměrně mužský i ženský element.

Celá svatba

Komplexní organizace svatby

    Služba obsahuje:

  • Veškerá organizace a plánování před svatbou
  • Koordinace v den svatby
  • Postkoordinace svatby – vrácení vypůjčených věcí dodavatelům, vyúčtování, včasné dodání fotek a videa
  • Zastupování snoubenců a jejich zájmů
  • Doporučení prověřených dodavatelů dle priorit snoubenců
  • Zamluvení dodavatelů a veškerá následná komunikace
  • Účast na všech jednáních se všemi dodavateli
  • Vytvoření konceptu výzdoby
  • Ochutnávka svatebního menu a dortu
  • Dovoz dortu a květin na místo svatby
  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Doporučení vhodného programu pro hosty, tipy na svatební zábavu
  • Komplexní produkce svatby ve výši plánovaného rozpočtu
  • Zapůjčení Polaroidu zdarma

Exkluzivní organizace svatby

Vhodné pro páry, které žijí v zahraničí, nebo daleko od místa svatby

    Služba obsahuje:

  • Veškerá organizace a plánování před svatbou
  • Koordinace v den svatby
  • Postkoordinace svatby – vrácení vypůjčených věcí dodavatelům, vyúčtování, včasné dodání fotek a videa
  • Zastupování snoubenců a jejich zájmů
  • Doporučení prověřených dodavatelů dle priorit snoubenců
  • Zamluvení dodavatelů a veškerá následná komunikace
  • Vytvoření konceptu výzdoby
  • Ochutnávka svatebního menu a dortu
  • Dovoz dortu a květin na místo svatby
  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Doporučení vhodného programu pro hosty, tipy na svatební zábavu
  • Komplexní produkce svatby ve výši plánovaného rozpočtu
  • Zapůjčení Polaroidu zdarma
  • Účast na všech jednáních se všemi dodavateli
  • Zastupování snoubenců na dálku, pomoc s vyřízením všech potřebných dokumentů k uzavření sňatku (apostille, překlady, komunikace s matrikou)
  • Účast na všech zkouškách včetně poradenství (šaty, make-up, účes, prstýnky, manikúra...)
  • Sestavení unikátního stylu svatby (program, výzdoba)

Služby před svatbou

Koncept zásnub

  • První schůzka věnovaná seznámení, Vašim přáním, představám a informacím o partnerce
  • Vytvoření konceptu zásnub – nápady a návrh průběhu, místo, výzdoba, rozpočet
  • Pomoc s výběrem vhodného prstýnku
  • Finální schůzka

Realizace zásnub

  • Realizace zásnub dle Konceptu zásnub ve výši plánovaného rozpočtu

Plánování svatby

  • Plánování svatby formou hrazených konzultací

Koncept výzdoby

  • První schůzka věnovaná Vašim přáním a informacím o svatbě
  • Schůzka s floristou, výběr vhodných druhů květin
  • Vytvoření návrhu výzdoby: styl celé svatby, paleta barev, květiny, doporučené dekorace
  • Následná schůzka, finální úpravy a potvrzení celého konceptu
  • V případě vlastní realizace předání kontaktů na vhodné dodavatele

Objevení svatebního místa a zajištění matriky/oddávajícího

  • 1 hodina poradenství na téma svatebních lokací
  • 2-3 prohlídky vybraných míst dle vašich preference a rozpočtu svatby, prověření dostupných termínů
  • Prověření volného termínu a času na příslušné matrice
  • Zamluvení termínu a času na matrice/nebo zajištění externího oddávajícího

Služby v den svatby

Moderní průvodce svatbou

Radek Bulant: DJ, moderátor, svatební zábava

  • 1 konzultace zdarma
  • Neomezená hudební produkce (bohatý hudební repertoár od 50’ po současnost, mnohaleté zkušenosti v eventech)
  • Hudební produkce obřadu a jeho částečná koordinace
  • Nazvučení oddávajícího
  • Příprava skladeb na obřad (doporučení, sestříhání)
  • Moderace tradic a svatební zábavy
  • Profesionální vystupování
  • Zapůjčení Instaxu Wide zdarma
  • Možnost uspořádání svatební zábavy
  • 2 sady kvalitní zvukové techniky (RCF a Bose)
  • Světelná technika
  • Přehrávač Pioneer XDJ -R1
  • Možnost zapůjčení projektoru a plátna v ceně balíčku
  • Bezdrátový mikrofon
  • Bublinkovač pro děti
  • Doprava zdarma
  • V ceně je zahrnuta hodinová hudební produkce před obřadem pro navození sváteční atmosféry a následná moderace po obřadu – spolupráce s fotografem

Kompletní výzdoba

  • Výzdoba svatebního obřadu
  • Výzdoba svatební tabule
  • Výzdoba interiéru/exteriéru
  • Květinová výzdoba
  • Půjčovna dekorací a inventáře

V den svatby

  • Celý svatební den je zodpovědné poslání celého našeho týmu.

Realizace svatebního obřadu

Obřadní balíček Basic

  • Brána (dle výběru)
  • Látka na bránu (dle výběru)
  • Koberec včetně čištění (barva dle výběru)
  • Stolek pro oddávajícího (dle výběru)
  • Podklad pro prstýnky (dle výběru)
  • 16 ks židlí
  • Drobné dekorace dle výběru (lucerničky, bedýnky, vázy...)
  • Příprava a uspořádání obřadu
  • Aranžování obřadu
  • Úklid obřadního místa
  • Skleničky na přípitek zdarma

Realizace svatebního obřadu

Obřadní balíček Komplet

    Balíček obsahuje: Obřad Basic + navíc:

  • 2 schůzky před svatbou (prohlídka svatebního místa spojená s konzultací a 1 finální schůzka před svatbou)
  • Koordinace obřadu pro jeho hladký průběh (1–2h.)
  • Předání květin, soukromé setkání ženicha a nevěsty (nebo soukromí pro nevěstu), koordinace svatebčanů, řazení svatebního průvodu, usazení hostů, komunikace s matrikou (OP, prstýnky apod.), dodržení etikety, koordinace hudby, hladký průběh obřadu, vytvoření finálního špalíru atd.
  • Reprodukovaná hudba a technické zajištění
  • Ozvučení celého obřadu včetně oddávajícího (i bez nutnosti el. přípojky), reprodukovaná hudba dle výběru snoubenců (již při příchodu hostů k obřadu), pro inspiraci možno zaslat pár nejoblíbenějších skladeb (nebo výběr nechat na nás), stažení a úprava písní do požadované délky a formátu, profesionální technika v podobě reproduktoru zn. Bose/RCF, mikrofonu AKG/Shure a konzole Pioneer

Koordinace svatebního dne

Koordinace obřadu

  • 2 schůzky před svatbou (prohlídka svatebního místa spojená s konzultací a 1 finální schůzka před svatbou)
  • Rozsah koordinace v den svatby 2-3 hodiny
  • Vítání hostů, myrtování
  • Soukromé setkání ženicha a nevěsty - tzv. First Look (nebo soukromí pro nevěstu)
  • Předání květin rodičům, svědkům, ...
  • Koordinace svatebčanů, špalír
  • Řazení svatebního průvodu (dle etikety, nebo dle Vašeho přání)
  • Usazení hostů
  • Komunikace s matrikou/farářem (OP, prstýnky apod.)
  • Koordinace hudby
  • Hladký průběh obřadu
  • Vytvoření finálního špalíru

Koordinace svatebního dne

  • 3 plánovací schůzky před svatbou (prohlídka svatebního místa, konzultace harmonogramu svatebního dne, tipy na program, výzdobu,.. finální rekapitulační schůzka cca týden před svatbou)
  • Doporučení ověřených dodavatelů dle přání a priorit snoubenců
  • Vytvoření harmonogramu svatebního dne
  • Koordinace svatebního dne v délce max. 10 hodin

Částečná koordinace svatebního dne

  • 3 plánovací schůzky před svatbou (prohlídka svatebního místa, konzultace harmonogramu svatebního dne, tipy na program, výzdobu,.. finální rekapitulační schůzka cca týden před svatbou)
  • Doporučení ověřených dodavatelů dle přání a priorit snoubenců
  • Vytvoření harmonogramu svatebního dne
  • Koordinace svatebního dne v délce max. 5 hodin

Nezávazná schůzka ZDARMA

Rádi se s vámi setkáme, abychom si poslechli Vaše představy, nároky a přání okolo příprav svatby. Trochu se poznáme a pak se sami rozhodnete, zda s námi chcete spolupracovat, nebo ne. Za to nic nedáte.